Gå o lägg dig!!

Fattar inte vad jag gör uppe... är så trött så ögonen svider, men inte att jag kommer i säng inte... Har sån jäkla mensvärk!!! :-( Det var så skönt att slippa den så länge som jag gjorde ändå...
 
Hostar så dant också... bara skit med mig nu... haha
Fryser om fötterna gör jag...

Nej, jag vet inte... Har alltid svårt att koppla av när Anders jobbar natt.... O inte kommer det bli bättre... Känns som om han ska jobba hur mycket som helst nu ett tag framöver... O inte kan jag sticka iväg hur som helst då jag har Bossi att ta hand om.. O ingen har tid att sitta här o snacka skit med mig ju... :-(

Fast samtidigt är det lite skönt med tid ensam med mina små odågor.... Ja, Bossi o katterna alltså... Kallar väl inte Molly för odåga! ;-)

På lördag fyller min lilla mamma år... Ska bli roligt att åka dit o fira lite.. Har lovat henne att jag ska baka drömmar... Hon gillar mina drömmar... Lilla mamma... =)

Nej, nu ska jag inte sitta o bli sentimental.. Jag ska sova!!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

men har ni två katter nu? här hänger man verkligen inte med i svängarna :)

2008-11-28 @ 17:26:28
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback