hmmm....

Molly sover, Anders står i duschen o var hamnar jag? Jo, jag läser bloggar.. hehe... Men extra roligt är det idag då jag hittade att min storebrors fru bloggar!!! Hade jag ingen aning om... Alltid roligt att läsa... =)

Annars då... Ska försöka komma på nått till middag... Har ingen aning vad jag är sugen på.. O Anders bara säger att det duger med vad som helst... *grr* Åt blodpudding o bacon till lunch... ´*mums* Dock får jag halsbränna av det, men det är det värt.. ibland i alla fall...

Nej, nu ska jag läsa vidare tror jag...

Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

vad tycks om "tjuvlyssnat-skämtet" som finns på min blogg ?

2008-11-07 @ 16:42:54
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Och jag kikar på din :-D



Niclas har blogg som står i min blogg på vänster sidan!

2008-11-07 @ 17:30:35
URL: http://smurflovve.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback