jag är fan inte nykter...

Hur fan gick det här till.... Har druckit några martini och nu är jag fasen inte nykter... hmm... tur man är ensam hemma... Eller gör det mig till minialkis att jag suttit o druckit martini för mig själv?? Nej, det gör det inte... Det är typ andra, eller nej, tredje gången jag rör alkohol sen Molly kom... Ja, sen innan jag blev gravid också då...


Vet inte vad jag svamlar om just nu...
Har haft en trevlig kväll... pratat med lite gamla kompisar som jag inte pratat med på länge... Ja, så kan det gå... Nej, nu kanske man skulle hoppa i säng så man inte skriver nått som jag inte kan stå för i morgon... hehe
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback