Jobbiga känslor

Usch, jag har såna jobba känslor... Är irriterad på massa folk vilket inte är roligt så klart... Vill ju inte vara det! Men ibland så undrar man hur folk tänker.. Är det bara på deras vilkor eller?
*hmmm*

Sen har jag en annan jobbig känsla som jag inte riktigt förstår... Det känns som om jag är orolig för nått, men jag har ingen aning om vad... Känns väldigt konstigt!
Förstår verkligen inte varför.. Har inget o vara orolig för just nu vad jag vet men ändå är jag det men jag vet inte vad... Fattar ni att jag håller på o bli knäpp eller?
Suck!

Nej, nu ska jag titta lite på tv tror jag...

Ha de
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Låter inte bra det där. Är du orolig över flytten eller något?

Kan tänka mej hur du känner dej!



hoppas allt är bra annars!

kramar

2008-11-06 @ 20:50:40

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback