Karlskoga

Idag har vi varit i Karlskoga och hälsat på AnneLie.. Trevligt, trevligt o hon tyckte att Bossi var så fin så... =) Det gick bra o köra både dit och hem.. på ditvägen var Molly vaken hela tiden förutom ca 10 min... men hon var nöjd med att bara sitta där och plocka lite på sina kläder och med leksaker.. *sötnosen* På hemvägen sov hon som en stock hela vägen så det kunde inte blivit bättre... Nu går hon omkring i sin lekstol o plockar o pillar på allt hon kommer åt... haha..

Fan det är så jäkla jobbigt... Vet inte om jag kommer orka kämpa.. för vad ska jag kämpa... O känns som ingen förstår o ingen riktigt bryr sig.. Jag har bara mig själv... Me, myself and I.. nått sånt... Vill att allt bara ska försvinna och att det inte ska vara jobbigt mer!! Fattar inte hur det kan vara såhär... Ähh... nog om det den här gången... Tänker ju ändå inte skriva vad det handlar om riktigt, så det kanske inte är så kul att läsa, men strunta i det då.... *grrrr*
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

vad är det som har hänt vännen? känns som vi har tappat något på vägen då vi flytta ifrån varandra till olika städer i Östergötland.

2008-11-10 @ 09:59:14
URL: http://emma86.blogg.se/
Postat av: emma

du får jätte gärna ringa migg.. finns här för dig och det hoppas jag du vet. tycker det är tråkigt att vi tappat kontakten så pass mycket som vi har gjort.

2008-11-10 @ 22:06:00
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback