På stan med Molly... :-)

Satt vid frukost bordet i morse när Anders åkt till stan o funderade på vad jag o Molly skulle hitta på.. Till sist kom jag fram till att en promenad kändes väldigt lockande.. så sagt o gjort... Jag klädde oss och fixade lite sen gick vi ut... gick till lidl först för att köpa en mascara där... Sen gick vi ner mot stan.. Då somnade lilla pluttan... så då tänkte jag att ähh.. kanske ska ta en liten sväng nere i stan så det gjorde vi... Hittade ett par byxor på kappahl på rean för 149 kronor.. så dom köpte jag.. men när jag sen kom hem så upptäckte jag att dragkedjan är trasig... *grr* Får gå ner sen när Anders slutat jobba... det jobbiga är ju att jag tror att det var dom sista i den storleken... Så typiskt... o dom var så sköna ju!! Min tur som vanligt...

I morgon ska jag o Molly o mamma åka till Linköping o kolla lite på Rusta o nått mer ställe, kommer dock inte ihåg vad det hette, sen ska vi till min kära moster! Ska bli roligt! Har fasen inte träffat min moster sen innna jag blev gravid tror jag...

Just det... köpte även hårfärg på stan idag.. ska snart slänga i det tror jag om Molly begahar att sova middag idag... hehe..

Nej, nu ska jag mysa lite med Molly som springer omkring i sin gåstol o skrattar... knasunge.. hehe
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback