snörvel o brännskada...

Jag fortsätter snörvla... tycker alla verkar vara förkylda nu... *suck* Men men.. bara att kämpa på så kanske det släpper nån dag...

Brände min vänstra hand idag... Råkade lägga pek- lång- coh ringfingret på en skållhet platta... Aj, aj, aj säger jag bara... Helt sjukt vad fort det går! Så nu smörjer jag med Xylocain.. Lite bättre blir det med det... Men det ser lite äckligt ut... hehe

I morgon ska Anders och jag handla de sista julklapparna har vi tänkt.. Molly ska vara hos sin faster så länge... Onödigt att dra med henne i affärer när hon kan ha det mysigt där... Hon får ju liksom inte ut så mycket av att springa i affärer... Det enda är att vi tänkt köpa en vintermössa till åt henne o det är så jäkla svårt att köpa när hon inte är med o provar.. Men vi får köpa så får vi väl byta om den inte passar..
Ska iaf bli mysigt att gå i affärer bara Anders o jag... =) Min lilla plutt man! Älskar dig... För jag vet allt att du smygläser ibland...haha! Men det är okej, det vet du! *puss*

Hmm...  nej, nu håller jag på att frysa fötterna av mig så nu ska jag krypa ner o kolla på tv... Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback