Som vanligt...

... kommer jag inte i säng när Anders jobbar... Har en känsla av att Molly inte kommer sova så bra i natt... Hon har vaknat flera gånger o varit lite ledsen, men lugnar sig ganska fort när hon får nappen....

Sitter o pratar med mamma i telefon.. *mys*
Just för tillfället pratar vi om hundmänniskor vr kattmäniskor... Jag har som har både katt och hund kan säga att jag älskar mina katter och jag älskar min hund, men om jag var tvungen att välja mellan dom skulle det bli Bossi (voffsing) utan att tveka. Så det måste ju betyda att jag är hundmänniska i grund och botten. Men som tur är så kommer det nog aldrig bli så att jag kommer bli tvungen att välja... =)

Åh, jag fick en bok av Anders häromdagen, som han valde när han lämnade blod.. Vill läsa den! Kanske skulle lägga mig o börja läsa lite.. finns väl ändå inte mycket att ha på tv???

hmmm... konstigt det är att ingen uppdaterar sin blogg när jag vill läsa.. hehe....
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback