Tisdag..

Idag har det varit en skaplig dag faktiskt... stundvis underbar... Önskar att det forsätter så.. =)
Var på föräldragruppen idag med... Anders stannade hemma. Han var trött o så tycker han väl inte att det är sådär jätteroligt där... haha
Det var trevlligt i alla fall... Det är konstigt alltså.. Molly gick med på att ligga på mage där en ganska lång stund.. Här hemma skriker hon nästan när man ens försöker lägga henne på mage.. hihi.. skruttan..
Hon somnade utan problem ikväll.. Hoppade ju över eftermiddagsluren då hon inte kunde koppla av på föräldragruppen.. Men det funkade ändå.. Hon har inte varit allt för gnällig... =)

Fan egentligen borde jag börja plocka ihop lite saker... ska ju till mamma i morgon o sen ska jag sova hos syster o åker hem på torsdag eftermiddag.. Ska bli trevligt, mend det är klart att det är lite krångligare när man ska sova borta.. men det funkar bara man tänker till lite... =)

Nej, nu ska jag titta runt lite innan det är dags för sängen..

Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback