uppe med tuppen!

Molly bestämde sig att det var dags att vakna redan klockan halv sju... Försökte med det mesta för att få henne att somna om en lite stund, men inget funka. Så jag tog med henne upp och fixade frukost åt oss, och nu är hon i sin lekstol påklädd o klar och jag sitter här påklädd o klar... Det är lite skönt, men jag tror att hon kommer sova sin förmiddagslur inom en halvtimma och då tänker jag också passa på att vila lite... =)
Molly och jag gick upp ensamma idag... Kände att Anders kunde få sove en stund till... Så snäll fru jag är, inte sant... hehe...

Nej, nu ska jag ta en snabbkoll på lite bloggar, sen ska jag sätta mig i soffan med lillan o gosa en stund...

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback