Aj,aj,aj...

Jag har skit ont i nacken... :-( Har väl legat konstigt eller nått... Annars så beror det väl på våra urkassa kuddar kanske.. Måste snart ta oss i kragen o köpa nya.... *grrr*
Har sovit urdåligt i natt också.. drömt massa konstigt o ammat massor känns det som.. men, men... inget o göra åt... bara att se glad ut.. Eller man måste inte ens det! hehe
Idag skulle vi egentligen ha solat, men jag struntar i det.. orkar inte... Hmm.. det är ju såå jobbigt.. eller inte.. men som sagt, jag orkar inte!
Ska åka o handla lite så fort Molly vaknar, känns inte speciellt lockande det heller.. Kanske skickar iväg Anders själv.. hehe
Annars så ska vi väl inte göra så mycket idag tror jag... Anders börjar jobba halv fyra.. o jobbar tills i morgon bitti. kul kul..

Nej, fasen det gör för ont att sitta o skriva, så nu slutar jag!

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback