Bossi ett år och bröllopsdag!



Idag har Anders och jag bröllopsdag! Det har verkligen gått ett helt år! Vi har bara myst, varit ute o gått en massa i det fina vädret. Urmysigt.. Om man bortser från att det har blåst lite så har vädret varit idag som det var för ett år sen... =) Underbart!
Vi gick också in på fiket vid östensons när vi var och handlade. På fiket köpte vi varsin bananbakelse... Gott gott.. men ack så mäktigt... =) Det var ju lite roligt för jag o mamma åt ju sån när Anders och jag gifte oss eftersom de andra prinsesstårta och det tål ju inte min lilla mamma o inte jag... Iaf... Det var mysigt.. Nu ska vi mysa framför tv´n... Ska nog få lite massage av min kära man...
Det har verkligen gått ett år! Det var inte många som trodde på att det skulle hålla så länge äns... Ha!! Där fick ni!! Skaffa nån annan att snacka om!! Jag är lika kär fortfarande, om inte mer... =) Han är den mest underbara person som finns, o han försöker verkligen komma underfund med mig, o det är inte det lättaste kan jag säga! Jag är inte lätt att leva med, det vet jag verkligen.. Eller vad säger du mamma? hehe
Han är min man.... det är lite coolt o kunna säga det... pirrar till i magen när jag tänker på att han är min... han är pappan till mitt barn... så underbart så det går inte o beskriva med ord riktigt..

Bossi fyller ett år idag också.. så hon har fått lite extra gott... fått smaka lite saker sådär som hon inte brukar.. o så har hon fått ägg också, som hon verkligen älskar! =)

Bossi som liten valp... =)

Nej, nu vill jag mysa vidare...
Hoppas ni har det bra!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback