En trött liten dotter..

Molly somnade verkligen vid typ kvart i sju idag.. Men sen så verkar hon inte må helt okej.. hon har varit ovanligt gnällig idag, o inte sovit speciellt bra förutom när vi var ute och gick... Sen tror jag att hon har en lite ögoninfektion... Hon är irriterad i ögat i alla fall.. lilla pluttan! Man lider så dant med dom små liven.. Hon kan ju inte direkt tala om vad det är som är fel..
Bara att försöka trösta henne och ge henne närhet och trygghet.. inte mycket mer man kan göra...
Anders jobbar i natt så jag sitter här ensam nu.... mindre roligt, men va fan.. jag har varit med om det förr.. hehe

I morgon ska vi ner till stan o kolla lite om inte Molly är sjuk såklart...
Det återstår ju att se...
Det är så jäkla mysigt att gå omkring på stan en stund hela familjen... Det gillar jag... =)
Längtar tills vi ska börja köpa julklappar åt Molly... hehe... fatta hennes första jul... O hon kommer vara livrädd för tomten.. haha... stackars barn.. Det är fan inte konstigt om dom är det... Dom där maskerna ser fan inte snälla ut direkt.. Men, men.. det är ju inte hundra säkert att vi ska ha nån tomte i år.. Kanske väntar med det till nästa år..

Jag vill att det ska vara januari nu... Då bor vi i Mjölby och har det bra, för det är jag säker på att det kommer vi få...

Fasen jag är visst också trött... *gäsp* O så håller jag på att bli tokig på min nacke! Borde det inte släppa snart?!?!?

Nej, nu ska jag surfa runt lite....
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback