Fint väder!

SÅ underbart det är när det är sånt här fint väder!! Blir nog en långpromenad med Molly sen... Bossi får nog stanna hemma från den... Anders ska förmodligen jobba extra idag o då vill jag inte dra med både Molly o Bossi på långpromenad.. inte så roligt om Molly vägrar ligga i vagnen när man är långt hemmifrån då... Kan ju liksom inte gå omkring o bära henne medans jag har Bossi i koppel.. Nej, det utsätter jag mig inte för..
Men det blir lagom att gå en lång promenad när det är dags för Molly att sova i eftermiddag... :-) Så skönt så..
Hoppas på att Anna ska se att jag skrivit till henne på FL så att vi kan träffas i morgon.. Kanske skulle ta o skicka ett mess för säkerhets skull... då kan vi ju ta en riktig höstpromenad med vagnarna då också.. om det är fint väder såklart..
På tal om vagn... Jag har skrivit ett mail till en som vill sälja sin vagn på blocket... Skicka igår eftermiddag, men inte fått nått svar...*grrr* Vill ha en annan vagn! den vi har var jätte bra när Molly bara låg ner, men nu är jag inte helt såld på den längre...
Men får väl vänta lite till innan jag kollar efter en annan...
Det var ju så bra pris på den jag är intresserad av... lär inte hitta nån så billig.. men, men... det får bli som det blir... :-)
Nej, nu ska jag prata lite mer med min kära mamma på msn...

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback