Fredag

Jaha.. fredag igen o vad ska man göra då... Eller vi har redan gjort nått idag! Vi har varit i Mjölby och valt tapeter till vår nya lägenhet... roligt, roligt.. tyvärr finns det ju inte så mycket roliga tapeter att välja mellan så vi tog väldigt neutrala skulle jag säga.. så får man göra det roligt med lampor o tavlor osv... =)
Längtar tills det är dags att flytta.. men det dröjer ju ett tag till tyvärr... Men, men... bara att stå ut!
Annars så ska jag inte göra så mycket idag.. Anders börjar jobba halv fyra och jobbar tills i morgon bitti så det blir en lugn myskväll ör mig med bara Molly.. =) Inte så dumt det heller ska jag säga er!
Dock tycker jag inte om när Anders jobbar fredagskvällar... Känner mig alltid så ensam då på nått sätt... Ja, jag vet inte hur jag ska förklara det...

O just nu är jag så grymt besviken på en person så det finns inte... Det värsta är att jag inte riktigt vet hur jag ska göra med en sak.... *grr* Blir så trött på allt ibland...
Kan man inte få leva i en liten bubbla ibland? Bara med dom man vill och resten finns inte för en stund... Skulle inte det vara skönt? =)
Nej, nu ska jag inte flumma iväg allt för mycket här...

Ahh... nästa helg ska jag o Anders ut... Först ska vi mysa här hemma med god middag osv o sen ska vi ut... Läskigt!!! Men det ska bli roligt... länge sen Anders och jag gjorde nått bara vi... =)
O på måndag har vi varit gifta ett år... oj, oj, oj...
Det är därför vi ska ut nästa helg... fira lite... =)
Sen går det snart till jag fyller... blir ju hela 24 år i år.. inte klokt vad gammal jag börjar bli... :-P nej, skämt åsido nu...
Ja, tiden går fort som sagt..

Nu ska jag slänga mig i soffan o slöa lite för jag är så sjukt trött o det gäller o passa på medans lillan sover en stund... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback