Fredag hela veckan, fredag hela veckan, fredag hela veckan lång...

.. Eller det är fredag i dag i alla fall..
O idag har jag haft en liten stund för mig själv... helt för mig själv.... oj,oj,oj... Anders tog med sig Molly o åkte för att handla lite o jag fick snällt sitta kvar hemma.. Var skönt men konstigt.. vet inte när jag var ensam hemma sist... men i alla fall.. det hade gått så bra på affären, o Molly hade varit så duktig så..
Börjar inse att jag faktiskt måste släppa in Anders mer.. Kan inte ta på mig allt när det gäller Molly.. Bara det mesta.. haha.. O det är ju verkligen inte så att jag inte tror att han klarar av det, absolut inte! Men på nått sätt så känns det bra när det är jag som sköter allt.. men det är väl bara för att det var så i början.. blir ju lätt så automatiskt.. Eftersom hon då enbart ammades o s v... men nu så ska jag börja försöka släppa lite på mitt kontrollbehov.. haha

Anders är iväg o släpper Bossi lite så hon får springa av sig... Sen ska vi gå till affären ihop.. Måste ha hem lite till ikväll för Anders jobbar ju... *tråk* Så det blir fredagsmys med bara Molly.. Men det funkar det också, klart att det är mysigare när Anders är hemma eftersom Molly lägger sig oftast mellan 20-21.. Men, men... Det är då jag passar på att sitta vid datorn i lugn o ro...

Nu ska jag ta lillan för det är inget roligt i lekstolen mer.... *sötnosen*
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback