Fredagsmys.. =)

Ikväll ska vi mysa här hemma. Det blir varma mackor och te och en massa massa mys med Molly.. kan det bli bättre? =)
Fasen, det känns lite jobbigt att hon inte ska sova hemma i morgon natt. Har ju inte haft barnvakt över natten förut så det kanske inte är konstigt att det känns jobbigt.. Men det ska nog gå bra...
Får ju hem henne till lunchtid på söndag i alla fall. Så hon är ju inte borta ett dygn äns.. o det känns bra! Vill ju inte vara ifrån henne allt för länge... min lilla skrutta... Får se till o ha riktigt roligt i morgon så att jag inte tänker allt för mycket på att hon inte är med mig.. eller det blir nog svårt.. kommer nog tänka mest hela tiden på henne... även om det inte är aktivt tänkande, så kommer hon finnas där i bakhuvudet... Ska bara försöka att inte ringa hela tiden o kolla hur det går... Men några gånger kommer det allt bli.. o det har jag förvarnat både syster yster och min kära man om... hehe

Nej, nu ska jag titta på när Anders kör Wii Mario cart... han har lånat det + ratt av en kompis. Roligt, men ack så ont i ryggen jag får... =)

Ha en bra fredagskväll!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

wii är så himla roligt :) Vi krö med våra dosor när vi kör Mario Cart.

2008-10-11 @ 14:16:21
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback