*gäsp*

Fasen vad trött jag är idag... inte klokt.. Men så är det att ha barn! =) (skuller på det i alla fall.. hehe
Synd bara att jag inte har ro till att lägga mig såhär på dan när Molly vilar.. Men får väl försöka komma i säng skapligt ikväll istället.. :-)
Anders jobbar nu.. lyckades åka iväg med vagnen i bilen och bärselen ligger under vagnen.. haha.. Men han skulle komma förbi med det sen. Lite svårt att ta ut Bossi utan att ha nånstans att göra av Molly... men som sagt så löser det sig ju..

I morgon ska det komma nån o kolla på vår lägenhet.. så tror nog att vi tar oss en promenad när dom kommer... så slipper vi vara i vägen när dom ska kolla o så slipper vi oroa oss för att det är nån hundrädd o så.
Tycker ju dessutom inte om att vara hemma när det ska vara massa folk här hemma... Känns bara konstigt att dom ska gå o kolla på våra saker... Jag vet... det är inte våra saker dom ska titta på, men ärligt!? Om man kollar på en lägenhet som är fullt möblerad så kollar man ju även på möbler o saker som syns så...
Ja,ja... skit samma.. jag kanske är fjantig..
Nej, kanske ska slänga mig på soffan o slöa lite i alla fall tills Molly vaknar.. Hon borde inte sova så jätte länge till...

Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback