Grattis till mig! =)

Jaha.. då är man 24 år.. Känns inget speciellt.. Har varit lite folk här idag, nu väntar vi på Anders mamma som jobbar tills fyra... Sen blir det myspys med familjen hela kvällen..

Kollade på mamma mia igår.. Anders somnade men jag såg klart den... Kanske inte den bästa film jag sett men helt okej.. Lite överdriven på nått sätt ibland tyckte jag, men som sagt.. Den var helt klart okej.. =)

Nej, nu ska jag gå o pussa på Anders tror jag...

Ha en bra dag... Det har jag! =)
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

den var ju jättebra. Jag hade sån feelgood känsla när jag gick ut från bio salongen när jag sett filmen. Har även sett muskialen också. Så den var som den lika bra. Älskar Mama Mia :)

2008-10-19 @ 17:55:30
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback