Jobbig dag...

Vilken dag jag har haft.. En riktig helvetsdag! Usch, orkar fan inte ens berätta allt.. Har mer ont i nacken igen o det som nästan var borta igår.. Ger fan upp... Får väl ha ont då!
Var nere på stan förut med lillan o träffade min syster med trollen... Trevligt, trevligt.. Får försöka o hitta på lite mer saker med dom. Blir ju lättare när vi flyttar till Mjölby.. Det blir ju lättare att umgås med alla då... Ja, ja...
Grr... ska försöka släppa det där jobbiga nu...  Kan inte älta det hela tiden.. Kommer bli knäpp..  *hua*

Skulle vilja gå o duscha också, eller ta ett långt bad... men det vågar jag inte.. Anders jobbar ju så jag är ensam med Molly och hon sover inte så djupt ikväll.. Hon sover väldigt oroligt.. Men jag tror att hon håller på o få sin första tand.. lilla skruttan.. Får ta en dusch i morgon när Anders kommit hem.. Ska nog byta lakan i sängen i morgon också.. våra nya som vi köpte för några dagar sen... *mys*

FAN, vad jag hatar när jag inte kan släppa saker... Måste jag vara så långsint o envis??? Har lust att slå till mig själv på käften o säga åt mig att skärpa till mig!
Men det är inte så lätt... man slår inte så hårt när man slår sig själv ju... haha

Fan måste det bara vara skräckfilmer på tv idag? Jag vet att det är Halloween men jag är ensam och vågar inte se sånt då! O kablarna är inte dragna till sovrummet, och jag vågar inte ge mig på det!
Hmm... fan, vad allt suger idag!
Tur att jag har min underbara, dock lite gnälliga idag, dotter som gör livet värt att leva.. självklart är det fler saker som jag värderar högt i mitt liv, men inte lika mycket eller på samma sätt..
Måste nog ha barn för att förstå det där...

Ringde på dörren förut halv tio... Vem fan ringer på halv tio på kvällen här tänkte jag... Men jag stängde in Bossi och gick o öppna... var fan livrädd...(har inget tittöga här)
Utanför står en liten kille på kanske sex sju år och säger bus eller godis?
Jag har inget godis hemma sa jag...
Nehe, svarade han... då blir det bus då... sa han lite osäkert...
Jaha, sa jag o stängde dörren..

Undrar om han gjorde nått... då jäklar... Eller vad ska jag kunna göra åt saken... men tycker det är lite konstigt att föräldrar låter så små barn springa o ringa på dörrar halv tio på kvällarna...

Vilken surkärring jag är nu känner jag!!! Men, det är så jag känner just nu...

nej, nu ska jag sluta sitta här o spy galla över allt o alla..
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback