måndag igen...

Fan vad fort veckorna går!! Tyckte det var måndag nyss o nu är det de igen... Ja, så kan det vara..
Håller just nu på att söva Molly... Försöker få henne o somna själv så man inte måste stå bredvid precis hela tiden.. så det blir lite spring fram o tillbaka.. Håller samtidigt på o kollar runt lite på FL.. men retar bara upp mig just nu.. Kanske skulle vara bäst o logga ut o bara kolla på tv. Men har inte riktigt ro till det... Är sjukt hungrig också.. Men ska äta när Anders kommer hem så det får vänta ett tag till... =)

Utgången i lördags blev sådär lyckad... Hade jättetrevligt med Anders, men var bara ute en timma ungefär... Kände efter den tiden att det var inte så roligt som vi hoppats på.. Så vi gick hem o myste o kolla på film.. mycket mysigare! =)
Kan kanske vara gå ut tillsammans en hel hög o kanske äta först o så.. det blir på ett annat sätt då... Eller sitta hemma ett gäng o strunta i att gå ut.. men det där att gå ut för att supa.. Det har jag uppenbarligen vuxit ifrån...
O skönt är det kan jag säga!!!

Nej, nu ska jag kolla vidare på Färjan... hehe
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

du har blivit så vuxen Petra ;)

2008-10-14 @ 08:45:34
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback