Nu sitter man här...

... alldeles ensam... Har sövt Molly och det gick så bra idag också... Två kvällar i rad har hon somnat uran gråt i sin säng.. Visst, jag står bredvid henne och gungar lite på henne och sjunger men ändå... Det tycker ju faktiskt jag också att det är lite mysigt.. Idag tror jag att hon tyckte att det var mysigt med massagen också.. Hon börjar kanske vänja sig vid det? Sitter och slökollar på Idol.. men tycker inte att det är sådär jättebra just nu, kanske bara inte har kommit in i det än, det kanske kommer!

Åhh... i morgon ska vi mysa hela dagen jag o min lilla familj!! Älskar våra lediga dagar! Har inget speciellt inplanerat alls o det är ju sååå skönt!

Just nu pratar jag med min lilla mamma... Gullmamma! Saknar henne... Det är tur att vi ska flytta in Mjölby så vi kan träffas lite oftare! =)

Nej, svårt att koncentrera mig o prata o skriva samtidigt. Så jag ska bara prata.. hehe
Skriver sen eller i morgon!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback