Söndag

Nu är helgen snart slut.. Känns både bra och jobbigt.. Men det är väl så det ska vara... =)

I helgen har jag varit hos mamma o myst.. jag o Molly... Anders var på hockey med pappa... Så då passade jag på att mysa med mamma. Har varit där idag också och hjälpt till att klippa mammas lilla vovve lite...

Annars så har helgen varit väldigt lugn... Har ju fortfarande ont i nacken, men det är väl på bättringsvägen..
Var ju på vårdcentralen i torsdags och träffade en läkare som inte sa vad hon trodde det var, men jag fick Voltaren gel utskrivet.. Får ju inte äta några tabletter nästan eftersom jag ammar. Får inte ta full dos av voltaren gel heller, men tillräckligt tydligen...

Ja, ja... Väntar på att Emma ska svara på mitt mess... Skickade en fråga angående priser... Ja, på salongen hon jobbar på alltså.... hehe... = P

Nu ska det söndagsmysas här! *underbart*

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

Parlino är konstiga så jag kan inte svara tillbaka :( Går inte att ladda på mobilen, så ska testa hemma hos mamma och pappa idag. Ska dit snart tåget går om en timme ;) Så måste börja fixa mig :p hehe.. Så är det.



Priset skicka jag till din msn. Annars har du det här klipp + färgning runt 650 kr.

2008-10-27 @ 07:03:27
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback