tisdagskväll

Sitter just o sniffar på mitt hår.. Det luktar så jäkla gott! Gjorde en hårinpackning förut o det gjorde underverk för mitt stackars hår.. Borde egentligen klippa mig, men jag vet inte hur... kan inte riktigt bestämma mig... Emma några förslag på vad som skulle passa mig? =)
Ähh... annars så får jag bara ta topparna..  eller strunta i det tills jag vet vad jag vill göra med det gamla barret... hehe...

Molly är i sin gåstol o bara skrattar o jollrar... Helt sjukt vad glad hon är.. Visst kan hon vara ledsen o gnölig o gnällig, men sista tiden så har hon varit på riktigt kanonhumör... Skrattar när man tittar på henne osv... min underbara lilla unge...

I morgon ska jag och Molly vara i Mjölby hela långa dagen... Ska umgås med mamma/mormor och gå lite på stan o så ooch sen ska vi umgås med pappa/morfar.. Ska bli mysigt... O så hämtar Anders oss när han slutat jobba.. =)

Nehe.. nu ska jag leka lite med Molly...

Ha en underbar kväll!
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

jag har en hel del förslag. Det beror på hur mycket du vill klippa ;) :p hehe.. Kram

2008-10-24 @ 07:57:08
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback