Torsdag

Såg precis på FL att en skrev att det snöar i Mjölby.. inte klokt.. Nu börjar det verkligen bli vinter..

Här lunkar allt på som vanligt.. Jag har klippt mig och färgat håret.. Bilder kommer kanske om jag orkar hålla på med det... ;-)

Just nu sitter vi o väntar på att Molly ska vakna.. Sen ska vi åka till Mjölby.. Anders och pappa ska rasta hundarna och jag och Molly ska till mamma.. tror jag iaf..

I morgon ska jag ner till stan.. ska kolla efter en ny BH. Min favorit gick sönder i går. =(
Bygeln gick av.. Kanske inte så konstigt med tanke på hur länge jag haft den, men jag älskade verkligen den. Den var så skön så det finns inte! O jag har ingen som jag tycker är så skön nu så jag måste hitta en..
Fattar inte att det ska vara så svårt. Men, det är väl så det är bara.
Jag har ju två stycken amningsbh men det vill jag inte använda jämt längre, då jag inte måste det..
Ja, nog pratat om BH nu.. haha

Fan vad uppdelat det här inlägget blev, men vad spelar det för roll... Ingen som måste läsa.. Nej, nu lät jag som en kaxig snorunge.. Inte min mening..

Nej, får nog väcka lillan verkar det som...

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback