uppe med tuppen

Idag tyckte Molly att sju var en bra tid att vakna... *gäsp* men nu sover hon en liten stund igen.  Men inte jag.. jag är som en jäkla duracellkanin just nu.. Sover inte direkt mycket just för tillfället men lika glad är jag för det! =)
Ska snart ställa mig i diskbaljan o slänga i en maskin med tvätt.. *phu* Kände hur krafterna rann ur mig bara jag tänkte tanken... haha
Men snart kommer Anders hem och då vill jag ha tid till att mysa med honom, inte rusa runt o fixa här hemma...
Ahh.. hungrig är jag också.. men det får vänta tills sen... ska nog ta en mysfrukost med Anders... =)
Anders, Anders, Anders, Anders, Anders... så nu har jag tjatat lite till om honom.... Haha... men så är det för mig just nu.. mitt liv kretsar runt min lilla familj... o det är jag alldeles nöjd med! För tillfället räcker det med små avstickare till den "verkliga" världen för mig... När jag själv för välja... Förstår nån hur jag menar? Sen får andra tycka att jag är skittråkigt.. det är deras problem!

Nej, disken var det ja....

Ha en bra lördag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback