Vilken miss!

Jag har pratat om att jag måste hitta lappen om när vi skulle till BVC nästa gång.. visste ju att det var vilken dag som helst.. Hittade det nu ikväll.. 21/10 klockan 10:30 hade vi tid... Har med andra ord missat den! grr.... ja, ja... Får ringa i morgon o kolla om vi kan få en ny tid... Måste även ringa veterinären om tid för vacination av Bossi... allt på en gång..
Fattar inte hur vi kunde missa tiden... Ja, ja.. man är inte mer än mänsklig... =)
Nu ska jag gå o fixa varma mackor o the till mig o Anders... ska mysa nu när han kommer hem...
Längtar efter att få krypa ner i vår renbäddade säng men våra nya kuddar.. finns det nått mer underbart... =)

Natti natt!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback