Det går i ett....

Idag har vi inte suttit långa stunder.. På förmiddagen var vi på BVC på fem månaders kontroll och Molly fick spruta.. inte ett pip sa hon om det... Så duktig så!
Sen hem o käka lunch.. Efter det åkte vi o sa upp vår lägenhet, åkte o hämtade vår nya dammsugare(!!!), in på ÖB för att köpa vaxduk som jag ska se om jag kan sy haklappar av, sen in på Willys för att handla.. Hem, käka ett litet mellanmål, sen börja städa o stryka... så nu är man allt lite trött... ska snart hoppa in i duschen, om inte Anders hinner före.. hehe..

Efter duschen kanske det blir lite mys framför tv´n om vi inte somnar...

Imorrn ska vi bjuda mina föräldrar på mat... Kycklingwok med nudlar blir det... *mums*

Ha en fortsatt bra kväll...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback