födelsedagsfirande..

Nu har vi varit hos min farmor och farfar för att fira min farmor som fyllde år... Så trevligt så... Men jag känner att jag inte är på mitt bästa humör direkt.. Jag tillåter mig själv att bli uppretad av småsaker.. inte så roligt, men men.. så kan det vara. Blir väl bättre nån gång...
Det konstiga är att det kan vara mot allt o alla men när vi är hemma så det bara är vi så är det ingen fara liksom, då är jag på bra humör igen... hmm.. skumt är det!

Just nu sover Molly, när hon vaknar ska vi gå en promenad ut mot råssnäs o kanske släppa Bossi på fotbollsplanen så får hon springa av sig lite... =)
Ska bli skönt sen när vi bor i Mjölby... då kan vi vara i skogen med pappa o kitty lite oftare... *mys*

Iaf... fan vad trött jag är!! Molly var vaken vid fyra i morse och låg o jollra och skrattade.. o visserligen är det helt underbart att vakna till/av det.. Men inte klockan fyra!! Men som tur var så somnade hon om skapligt fort... =) min lilla skrutta... Det är verkligen helt otroligt hur mycket man kan älska en person... tror inte att man kan förstå det förrän man har barn själv...
Men nu ska jag inte sitta o tjata om det..

Nu ska jag slöa en liten stund innan promenad o allt som ska göras efter..

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback