Hektisk dag

Fasen, denna dagen har gått i ett hela dagen! Har knappt hunnit vara hemma nått... Vi sov ganska länge och sen var vi på babysim.. *mysigt* Efter det ät vi lunch ihop med några som går där också, var så trevligt så.. =)
Sen åkte vi hem, gav Molly mat och sen var det bara att åka mot Linköping...
Lämna av Bossi hos Anders syster som skulle ha henne så hon slapp att vara ensam hemma och sen åkte vi för att fortsätta på min tatuering på ryggen.... Aj som fan vad ont det gjorde idag! Tänk er... konturerna hade ju inte läkt riktigt ännu liksom.. kändes som ett rejält jävla skrapsår eller brännsår som nån sitter och görar runt i med en skållhet nål... ja, nått åt det hållet... Men ska man vara fin så får man lida pin.. hehe.. O inte är den klar än.. Men nu ska det få läka ordentligt innan vi fortsätter vilket jag uppskattar. Men jag höll ut 2,5 timmar idag i alla fall.. Sen sa han att han inte orkade mer, vilket jag är jävligt glad för.. Vill ju inte vara nån mespropp o säga att sluta nu, jag klarar inte mer.. bättre att bara bita ihop o stå ut så länge det bara går... =)

I alla fall, när vi kom hem därifrån, efter att ha hämtat Bossi såklart.. så åt vi sen åkte Anders till jobbet.. Så nu sover Molly, jag ska också snart lägga mig.. man blir trött av att sitta och ha ont och spänna sig...
Ja, så kan det vara...

I morgon ska vi ner till stan o kolla efter en jacka åt Molly... hon har en vinter overall men behöver nått nu.. tycker att det börjar bli för kallt med bara tjock tröja... så det ska vi kolla efter och sen ska vi även kolla efter vantar till henne och kanske tossor.... får se vad som finns... =)
Sen ska vi ju på kalas i morgon eftermiddag/kväll också... Min brorsdotter fyller år.. fattar inte hur fort tiden går.. Hon går liksom redan på lekis... eller det heter väl inte lekis nu för tiden, men ni fattar ju ändå!
Nej, sängen kallar!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback