home alone..

Eller ensam är jag ju självklart inte... Molly ligger och sover... =) Men Anders jobbar i natt... inget roligt! Men när han gör det får jag ju ha honom hemma mer på dagarna... *mys*
Kan inte fatta att vi snart varit gifta i ett år... Helt sjukt vad tiden gått fort..  Helt underbart är det samtidigt! Man säger ju att tiden går fort när man har roligt... hehe

Ska snart gå och lägga mig med det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu.. vet inte varför, men det är svårt att koppla av o sova då....
Men som sagt, jag ska snart försöka.... har inte fått allt för många timmars sömn i natt.. så känner mig lite smått sliten...

I morgon ska vi på föräldragrupp och sen ska vi till min kära pappa som fyller år i morgon... Hoppas att han blir nöjd med sin present bara... Eller det vet jag att han blir, för det är så himla underbart med min pappa! Han förväntar sig aldrig att han ska få något så han blir verkligen jätteglad när han får det... =) o han blir glad för småsaker också.. det är så kul att se det... Det finns tyvärr inte så många som är såna.... Men min pappa är... o min mamma... o min kära man... haha.... Ja, det finns självklart fler, men orkar inte sitta o rabbla upp...

Så ser planerna ut för morgondagen i alla fall. Skulle vilja hinna med o sy lite också.. Det blir aldrig av känns det som... O jag vill göra det!!! Så kanske att jag hinner med det i morgon förmiddag...

Nej, nu känner jag mig visst lite trött ändå...
Natti natt
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback