Hon har bajsat!

Trodde aldrig att jag skulle bli såååå glad över att någon bajsar... hehe.. Inte klokt.. Men idag var det 6 dagar sen Molly bajsade och jag började bli lite nojjig... jag menar hon smakar ju faktiskt annat än bröstmjölk nu... Men idag kom det.. o hon verkar vara nöjd med det hon också... =)
Nej, jag skulle ju inte bli en sån morsa som pratar om sitt barns bajs... ack så det kan gå... haha!
Tur att jag faktiskt kan prata om annat också... hoppas jag...

I morgon är det dags för babysim... hmm... kul o stå där i bikini bland allt folk.. har fasen ångest... inte för att man hade nån killerbody innan man fick barn men det är ju fan inte bättre nu... men, det har jag inget emot.. det är det där med att visa den för någon annan än bara min, Molly och Anders som känns läskigt... men, men... vad gör man inte för sin lilla tjej... får se om hon tycker om det bara.. alltså babysimmet, inte min kropp... hehe
Är hon inte intresserad av det alls så struntar vi i  det i fortsättningen tror jag..
Känns ju inget roligt o betala minst 65 :- i veckan o sen hon knappt vill bada... men som sagt, vi får se..
Provade hennes baddräckt förut, så jäkla söt!!! Så nu är de bara bad blöja som ska inhandlas i morgon...

Nej, nu ska här bli sövning av en gör trött Molly...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback