Hoppas, hoppas, hoppas

Hmm... jag har en sån stark vilja för en sak... vill att det ska slå in.. Eller jag vet att det kommer slå in, men frågan är bara när... hmm.... ja, jag tänker inte skriva mer om det... var bara tvungen att få ur mig det... =)
Ska snart hoppa ner i sängen, den är dock tom nu... Anders jobbar och Molly sover i sin säng... hoppas att hon sover en stund nu bara... hon har ju inte sovit överdrivet mycket idag, men ändå varit på kanonhumör.. skruttan... hon är verkligen så underbar! Det bästa som finns! Är så lycklig att jag har min lilla familj... Fasen, vad jag tjatar om det känner jag nu, men det är ju så! Min blogg, jag skriver det jag känner och tänker och det är mycket min familj som snurrar i min hjärna.. Kanske svårt att förstå för en del, men det är deras problem..
Önskar att alltid kommer få må såhär bra.. det är jag fan värd! haha...

Anders jobbar i natt, men i morgon bitti kommer han hem och sen är han hemma till lördag förmiddag... sen jobbar han dygn... jäkla skit! Tycker inte om när han jobbar så.... men, men...vad ska man göra...

Var ute på en ordentlig promenad med Bossi förut hela familjen.. Anders bar Molly i bärselen och jag hade hand om Bossi. Så mysigt att vara ute och gå tillsammans så... O Bossi var så himla duktig.. Jag vågar ju inte släppa henne lös så ofta när jag är ute ensam längre.. Jag är ju oftast ute antingen med Bossi och Molly och då vill jag ha järnkoll på Bossi annars så är jag ute på kvällarna själv med henne och då vill jag ju inte släppa henne... Det är ju mörkt då ju..
Därför är det extra kul att vara ute och gå sådär o släppa henne lite.. hon är otroligt duktig... hon kommer när man ropar på henne och hon sticker inte iväg långt ifrån oss.... hon verkar tycka att det är riktigt roligt också... =)

Nej, nu ska jag leta reda på en film att titta lite på innan jag somnar...

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback