Länge sen...

nu var det ett tag sen jag skrev här... Har varit i Ullred o shoppat lite.. varit fruktansvärt sjuka (inget roligt att vara det när man har en liten bebis kan jag säga!)
Annars har allt lunkat på som vanligt.. Jag och Molly går här o myser på dagarna och Anders är hemma och myser när han inte jobbar såklart...

Igår var Molly hos mormor och Anders och jag var ute och åt... Mysigt värre.... =)
Idag ska vi på middag hos min mamma... pappa ska också på middag där då.. Inte ofta vi är borta på middag... ska få mammas hemmagjorda köttbullar.. inget färdigt här inte! *mums* Älskar mammas mat... finns inget bättre...

Fasen.. måste prata med någon om Molly... Hon sover inte! Galningen... vill bara ammas hela nätterna igenom.. får inte sova två timmar i sträck... inte roligt.. speciellt inte eftersom hon sov bättre förut.. vet inte vad detta beror på... Gav henne ersättning häromkvällen och då åt hon bra och sen sov i 5 timmar i sträck! Det var riktigt lyxigt... men sen har hon inte velat ha ersättningen mer.. vet inte varför.... hmm.. ska nog ta upp det på BVC när vi ska dit nästa gång om det inte löser sig.. 

Puh... trött *gäsp*
Ska väl kanske fixa lite lunch snart...

Ha det!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback