ont o mår konstigt...

Fasen vad trött jag är på att inte må helt bra... först var jag ordentligt sjuk och nu har jag haft lite ont i halsen till o från hur länge som helst! Jobbigt!!! O idag känner jag mig allmänt konstig i kroppen.. vet inte varför... men, men... det går väl över...
I går sålde vi min systers kattunge som vi haft här.. Det var riktigt jobbigt.. vi hade ju bara haft henne en kort period, men jag fäster mig ju så fort vid djur.. så det var som sagt riktigt jobbigt. Men det paret som köpte henne verkade vara riktigt trevliga... dom skickade mail igår när dom varit hemma ett tag och skrev att allt gått bra och skrev till och med att vi fick komma och hälsa på henne om vi hade vägarna förbi... Det var riktigt skönt att allt gått bra!
Men det känns ju lite fortfarande... hmm.. men jag vet att hon får det bra, och vi hade ju inte möjlighet att ha kvar henne hos oss, så det är ju som det är...

Vad händer idag då.. hmm... Jo, det är en sak som ska göras som jag inte tänker gå in på just nu... mer om det kommer kanske en annan dag...
Tänkte försöka stryka lite om Molly går med på det... =)
Tvätta lite ska också göras... Annars tänkte jag eventuellt ta en lång promenad med Molly... Men det beror på hur nöjd hon är med att vara i vagnen.. vill hon inte det så blir det bara promenader med Bossi... orkar inte gå o bära Molly hur långt som helst... hon väger ju lite.. skruttungen... =)

Nej, dags o ta tag i dagen!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback