Svårt o koppla av...

Fan, vad svårt jag har att koppla av... Undrar om det är för att Anders jobbar.. *hmm*
Sövde Molly förut, vilket tog en jäkla tid... Hon somnade och vaknade och somnade och vaknade och ville äta och somnade och vaknade och ja, så höll det på... Skruttunge!
Men nu sover hon i alla fall.. och jag brukar också bli lite trött när hon sover, iaf så jag kan ligga kvar i sängen. Men jag har märkt att när Anders jobbar så är det som om att det kryper i kroppen när Molly somnat och jag ligger ensam vaken... Kanske bara är nått jag inbillar mig... eller vad är det jag sitter och skriver. Är det så jag upplever det så är det väl så!
Jag är kanske tröttare än vad jag själv förstår.. hehe

Fasen, pratade med Anders om babysimmet i morgon. Att jag tycker att det känns lite jobbigt.. Han erbjöd sig att han skulle ta det så kunde jag hänga med och bara titta... Men jag känner ju att jag vill samtidigt..
Nu är det ju inte bara det att det är jobbigt att visa sig i bikini, utan en del andra saker som spelar in som jag inte känner att jag vill delge världen så det kanske är lite svårt att förstå varför jag har denna lilla ångest inför morgondagen.. Men, men.. så kan det va...

I morgon kväll är det dags för hundkurs igen också.. Ska bli intressant... Se hur det går framåt för våran skithund... hehe..
tyvärr har vi inte kunnat träna så mycket på det här med att möta andra hundar då vi inte mött så många senaste veckan.. men, men... får hoppas att det funkar ändå...

Nej, ska kolla runt lite och sen ska jag försöka sova eller i alla fall lägga mig... finns väl alltid nått man kan kolla på på tv en stund kanske så att man blir trött...
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback