Tisdagen avklarad!

Nu har vi varit på första babysimmet, vilket faktiskt var riktigt roligt o inte alls så otäckt som jag trodde det skulle vara!
Molly verkade gilla det så vi ska iaf testa en gång till... :-)
Det enda som inte funka var o duscha efteråt.. Det ville inte lillan vara med om alls... Skruttan... men det fick hon vara med om iaf...
Efter det tog vi en fika med ett par som har en pojke som är född några veckor efter Molly.. så trevligt så!


Vi har precis kommit hem från hundkursen. Bossi var riktigt duktig idag..
Jag hade henne första delen av kursen och sen tog Anders henne sista delen... O det funkade kanon!
Nu är det dags hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhedddddfgggggggggggggggg3 (Den sista delen där är det baby som ville vara med o skriva lite... aldrig får man vara ifred.. haha)
Nu ska vi som jag skulle skriva nyss käka snart o sen blir det mys o nån film...


Fan, va mysigt det är! Anders står o gullar o leker med Molly så att hon skrattar... hihi.. helt underbart att höra!

Nej, nu ska jag mysa med min familj... min alldeles egna lilla familj.... =)

Förresten... imorrn ska jag göra nått jag längtat efter länge... berättar mer i morgon!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback