Torsdag...

Idag har en kompis med sin lilla son på 1 1/2 månad varit här.. Helt sjukt hur fort barn växer.. jag menar till sättet och allt... Molly är ju typ 3 månader äldre och man ser sån skillnad... riktigt roligt att se!
Ja, det var trevligt i alla fall.. Även om mina djur inte kan uppföra sig.. mina katter gillade inte den lilla besökande hunden som kom med på köpet.. o Bossi skulle bara leka och gav sig aldrig så vi fick skilja på dom ibland för att lilla besökvovven skulle få lite lugn och ro...
Nu sover Molly så gott så... Hon har haft så svårt att koppla av hela dagen idag.. varit kinkig och skrikit en massa... undrar vad det kan bero på... hmm... ingen aning.. men, men.. nu sover hon som sagt...

Jag ska också lägga mig i soffan o vila lite tror jag.. är så mysigt att ligga där bredvid henne... =)
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback