torsdag

Oj, oj, oj vad trött jag är idag.. Inte för att Molly hållt mig vaken i natt, utan för att Anders inte kunde sova så vi låg o prata tidigt tidigt i morse... o visst är det jättemysigt, men man blir trött dagen efter...
Just nu väntar jag på att Molly ska vakna.. ska försöka få i henne lite gröt till lunch idag.. hon gillar ju inte gröt, men jag provar lite ibland.. för o se om hon lär sig gilla det..

När Anders slutar idag så är han ledig ända fram till måndag kväll... hur mysigt som helst att få ha honom hemma så länge!! =)
På lördag ska vi bjuda mina föräldrar på mat... o på söndag ska vi in till Mjölby och fira min farmor som fyller då... =)

hihi... Molly vaknade precis, så nu ligger hon bredvid mig här och kraxar.. den lilla kråkan... hur söt som helst!

Ja, ja... nu ska jag kanske äta nån frukost... blir nog bara lite frukt för jag har tänkt att äta lunch ihop med Molly och då blir det ju en ganska skapligt tidig lunch...

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback