väntar o väntar....

..... på att min kära syster o hennes små ska komma hit... dom är väl på väg nu... (hoppas jag!!)
Jag har haft en riktigt skön morgon idag! (nej, inte som ni tror... sluta med er fantasi nu!)
Molly vaknade vid 08:10 och jag var sjukt trött... för en gång skull så vaknade Anders av Molly också så då gav jag över ansvaret på Anders och somnade om... så otroligt skönt.. Jag skulle ju få fler såna mornar om jag bara väckte Anders på morgonen när Molly vaknar, men oftast gör det mig inget att ligga o mysa med henne på morgonen... Men som sagt.. idag var jag sjukt trött... Vet inte varför... somnade ju inte senare än vanligt igår.. Ja, ja.. så kan det ju vara ibland..

Åhhh... det kliar på min rygg så jag blir snart galen!! Har inte varit med om att det kliar så här mycket när det läker förut.. men sen har jag ju aldrig gjort nån sån stor heller.. så det kanske är därför... hmm...

När syster & co kommer ska vi ut med Bossi på en promenad och sen ska vi till affären och barnen ska få leka av sig lite i en lekpark som ligger vid affären..

Fasen, det är mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu... tänkt om allt blir som jag vill! Vad skönt det skulle vara.. Men man ska inte hoppas på för mycket... då blir jag väl bara besviken sen..

Vi var i skogen med Bossi och pappa och Kitty igår förresten.. Jag har inte varit med i skogen med hundarna sen min läkare sa åt mig o vila när jag var gravid.. Haha.. så det är säkert ett halvår sen... fattar inte var tiden tagit vägen... När jag gick där så kändes det som om jag inte varit ifrån det alls... Så det kan va.. Kändes helt naturligt att gå där.. Anders hade Molly i bärselen.. (tack gode gud att den finns!) O hon älskar ju att se när hundar leker så det var kul att hon var med.. Hon börjar bara skratta rätt som det är... helt underbart är det!
Mindre underbart är att när vi åkte därifrån så kröp det två fästingar på mina byxor... (PANIK!!!) Det är bland det värsta jag vet! Dom är äckliga små djur!!
Men Anders tog bort dom åt mig.. Sen igår kväll när jag skulle duscha så ser jag att jag har en fästing på magen... Snacka om att jag verkligen fick panik.. blev helt tjutfärdig och lugnade inte ner mig förrän Anders kom o tog bort den... (vågade inte själv... tror inte att jag skulle kunna ta bort en på mig själv...)
Ja, drama, drama... haha

Nehe.. nu ska jag fasen ringa syster yster o kolla var dom håller hus....
Bjuder på några kort.. har visst varit dåligt med det sista tiden... =)


Bossi, Kitty och pappa i skogen..


Min senaste (samma dag som den är gjord).... när det bara är konturer gjorda... mer bilder kommer när jag lagt in dom i datorn...


Mina älsklingar =)


Bossi med ett "litet" ben... =)                       Bossi sover i våran säng...



Betty och Baby några dagar efter att vi hämtat hem Baby


Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

Vad är det du vill ska gå vägen. Vilken stor tatuering trodde det var den från benet du hade börjat med.

2008-09-20 @ 23:06:51
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback