Besviken

Är väldigt besviken på en hel del människor just nu... O nej, jag kommer inte skriva eller tala om vilka de e så de e ingen ide att fråga.. Orkar inte ta det just nu... men kommer nog behöva göra det till sist, för annars kommer nog allt gå åt helskotta ordentligt.. Så tråkigt att det ska bli så, men vad ska man göra.. Jag är fan i mig värd mer än så...
Tur att man har sin man o lilla dotter o några få vänner som jag vet att dom finns där för mig.. Ni är guld värda bara så ni vet det!!
Utan er skulle jag fan inte orka med all skit!!

nej, jag orkar inte skriva mer.. kanske återkommer ikväll...
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

nu blev emma nyfiken. vi ska ha det roligt när vi jobbar en hel söndag tillsammans :)

2009-12-13 @ 12:12:52
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback