bilbesiktning o så vidare..

Var o besikta bilen idag.. inge roligt... fick nedslag på handbroms o styrled på ena sidan fram...
Kul, kul... för man har ju inga andra utgifter såhär innan jul... FAN!
Men, men... bara o bita i det sura o köpa sakerna som behövs.. man har ju en jäkla tur att mamma är sambo med den hon är... haha... nej, men de e en jäkla tur att Hasse kan hjälpa oss.. hade blivit bra mycke dyrare annars...

Annars då... det händer inte mycke.. Ska jobba i morgon.. ska bli kul.. dock känns de lite fjantigt med bara 4,5 timmar.. men de e ju alltid nått... =)

Nej, nu ska jag se om jag hittar nått på tv o kolla på..


Just de... låsta bloggen är uppdaterad för er som har lösen... tryck här för att läsa!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback