ett nytt försök..

Vi testar igen då.. Får se om de funkar idag.. hehe

När Molly var på dagis idag så åt Anders och jag en riktig långfrukost o bara myste. Underbart!
Samla lite krafter så man orkar med skrutten resten av dagen... Haha!
Hon är inne i en period där hon är ganska så krävande, o med hennes humör så är hon inte den lättaste att tas med, men vad kan de bli annat när hon är en avkomma efter mig o Anders.. hehe... =)

åhh, vad jag längtar till helgen! Ska hitta på massa mys.. älskar såna helger! I morgon ska jag förmodligen rida också.. Det är så skönt o komma ut o släppa allt o bara vara i nuet. I morgon ska jag rida ensam också, de var ett tag sen, men det kan vara skönt det också o få rensa huvudet lite o gå in i sig själv utan att riskera o verka otrevlig när man blir tyst.. hehe

Nej, nu har fisan ätit sin lunch så nu ska jag tvätta av henna o sen blir de väl lek på rummet, får se om vi tar oss en långpromenad sen också..

Ha en fortsatt trevlig dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback