Gott nytt år..

Ja, de måste man väl ändå säga, trots att det absolut inte känns som någon speciell dag.. Kanske kommer framåt kvällen.
Ska mysa till det med god middag tillsammans med Molly o sen kommer ju Anders hem framåt halv tio så han är ju hemma vid tolvslaget iaf.. Känns bra!

I morgon blir det som sagt jobb 15-20.30... sen hela helgen också såklart..
Känns lite sådär.. kommer få säga godmorgon till Molly typ, o det är det enda.. Men, men.. Bara o ta det.. Får mysa extra mycket på måndag med henne.. då jobbar ju Anders, så då är det ju bara hon o jag.. o djuren såklart!

Hmm... vad ska jag mer skriva om..
Molly har gått omkring o ropat på mormor halva dagen idag.. min lilla skrutta, hon älskar sin mormor hon.. =)
Men det är ju inte så konstigt... Det är henne hon träffar mest av släkten, det är hon som visar mest att hon älskar Molly, o det känner ju min lilla skrutta... Ja, så är det iaf...

Kollade på korten från julafton igår.. Såg att vi fått ett väldigt sött kort på min äldsta bror o Molly o ett på hans dotter o Molly.. ska kanske kolla med honom om de e okej om jag lägger ut dom antingen på facebook eller här på bloggen.

Nej, nu ska jag messa lite mer med mamma... =)

Ha en trevlig kväll o hoppas att alla får en bra start på 2010!





Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Therese

Gott nytt år till er med önskar jag och Eliaz! :) Kramar

2010-01-02 @ 13:43:06
URL: http://peekabooo.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback