Irriterad på en himla massa saker..

Har inte skrivit på ett tag o till största del beror de på att jag varit så jäkla irriterad på en massa saker. Ville inte skriva då, för att de finns ju en risk att jag skriver av mig ordentligt o ville inte såra några känslor... Men ärligt talat så skiter jag fullständigt i det nu! Vissa människor har verkligen visat vad man betyder för dom.. Jag känner verkligen nu vilka som ingår i min riktiga familj, o de e inte många kan jag säga! Likaså vänner... Är såååå jävla trött på allt skitprat o allt jäkla mygel! Så nu skiter jag i det! Jag lever mitt liv o skiter i er, bara så ni vet det! När ni visar så jäkla uppenbart hur ni känner så kan jag också göra det!

Såå.... nu åter till lite trevligare saker... Julafton. Det var så mysigt med Molly.. Hon vaknade visserligen redan klockan halv sex, men det gjorde inte så himla mycke.. Jag o Molly gick upp o åt frukost o lät Anders sova... Han mådde ju inte så bra stackarn.. Efter att fisan o jag ätit frukost så tog vi ut hundarna och sen gick vi in på hennes rum o lekte lite innan vi väckte Anders..

Vi gick omkring o myste hela förmiddagen.. Sen drog de igång.. Dom som skulle komma kom, o vi åt julmat o sen var de kalle anka för dom som ville.. Är ju inte direkt spännande längre.. man har ju sett det ett antal gånger, sen kom tomten... Hade ju en sån himla tur att mammas sambo ställde upp o var tomte! Himla snällt av honom... synd bara att en del inte kan uppföra sig som vuxna människor... säger bara det...
Molly blev inte det minsta rädd för tomten! hon kramade till o med tomten innan han skulle gå.. min lilla sötnöt... den sötaste unge som någonsin funnits! Hon blir så himla glad för allt hon får! Speciellt den lilla synten hon fick av mig o Anders.. När hon öppnat den så höjde hon sina små armar och skrek JAA! Hehe.. underbart!
Det enda tråkiga var att hon inte fick öppna sina julklappar i lugn o ro... Men, men.. vad ska man göra..

Efter alla julklappar var öppnade så åkte folket hem.. Hade önskat att mamma o Hasse kunnat stanna längre.. Kändes som jag knappt hunnit säga god jul till dom typ.. Men får se till o träffa dom snart igen!
Men det var ändå skönt när alla åkt.. Blev så lugnt o tyst.. Molly spelade på sin synt som bara den.. o lekte med dockan hon fick av oss också.. mammas lilla hjärta..
Men hon var trött... så trött att hon inte orkade äta på kvällen ens.. fick i henne minilite.. o när hon somnat så slängde sig Anders o jag på soffan o de tog inte allt för lång tid innan Anders sov.. Gick ut med hundarna sista gången o då vaknade han ju till så vi la oss o kollade på en film i sovrummet, men kände oss snart trötta så vi stängde av o somnade..

Så i det stora hela hade vi en bra jul... O viktigast av allt var ju ändå molly.. =)

Oj, blev ett långt inlägg det här... men det är min blogg o jag skriver hur mycke jag vill... ;-P
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback