kallt..

Äntligen är det vinter! Så underbart! Visst, de e kallt som bara den, o den här blåsten som det är just nu kan man vara utan.. men i det stora hela så är det underbart! Ska ju vara såhär nu! Hoppas bara att det kan få ligga kvar ett tag.. skulle ju inte vara fel om det fick ligga över julafton!

Idag jobbar Anders, så Molly o jag får klara oss själva.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. =( Skulle kunna städa lite, men känner absolut inte för det.. O inte vet jag vad vi ska äta till lunch.. *suck* Får väl helt enkelt gå o titta vad vi har hemma.

I morgon ska jag o mamma åka o handla inför jul.. *mys*
Även om jag känner stress o press inför jul o är lite orolig så ska det ändå bli roligt.. Ska bli sååå skönt o slippa fara omkring! Få vara hemma o ha det bra!
Återstår ju bara o se när Anders slutar på julafton.. Ja, ja... så kan de vara...

På lördag flyttar Jalle hit! Underbart... Han är sååå go den "lilla" mannen!! O han o Bossi har så roligt! Det värmer så gott i hjärtat o se dom leka o även när dom bara är inne.. Bossi lever upp så det finns inte.. Men de e klart att de e roligare för henne o ha en kompis än o bara vara med oss... hehe


När Anders kommer hem idag ska jag upp o mocka i stallet. Hann inte det i morse eftersom Anders skulle iväg o jobba... O Molly tycker inte att det är jättespännande direkt att mocka.. haha..
Ska väl försöka hinna med gå ut så Molly får åka lite pulka också... Det älskar hon!


Nej, nu kanske jag skulle kolla upp vad som fanns hemma till lunch ja... =)

Ha en fortsatt bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback