Mellandagsrea..

Idag har jag varit inne på mellandagsrean på Ikanohuset med mamma.. mycke trevligt o inte riktigt så mycket folk som jag hade förväntat mig, men hittade inget till mig själv.. Men till molly köpte jag lite.. Eller jag skulle kunnat köpa en hel del till mig själv, men det känns inte bra o lägga massa pengar på mig själv, då lägger jag hellre det på andra.. Sån är jag iaf... Ska eventuellt in till Motala på onsdag förmiddag o kolla lite där, åt Anders först o främst.. =)

I morgon ska jag jobba... ska bli roligt.. det är ju bara synd att pengarna för det kommer först nästa månad, men avdraget på akassan blir på den här månaden... Men, men... inget o göra åt saken..

Känner mig på skapligt humör idag.. Börjar bli tillfreds med en massa nu känner jag... hoppas de håller i sig bara så att det inte vänder igen..


Just ja... fick frågan av en kompis som börjat läsa mig blogg (o som borde kommentera mer! hehe).. hon undrade varför jag började skriva o varför jag fortsätter.. Först hade jag inget riktigt svar, men efter att ha funderat ett tag så kom jag fram till att det är för att jag vill kunna gå tillbaka o läsa vad jag/vi gjorde.. Förstår ni? Som tex julafton.. jag vill kunna gå tillbaka om kanske ett år o läsa om hur vi firade, vad jag kände osv.. så jag skriver alltså för min egen skull... därför blir de inte alltid så roligt för andra att läsa.. men då är det bara att låta bli!!

Nej, nu kallar maken... vill ha hjälp med o raka håret..

Natti natti

Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Hej och god fortsättning! Tack så mkt för alla dina kommentarer. Trodde oxo det skulle vara jättemkt folk i Birsta såhär dax, man hör juh på radion hela tiden om trafik olyckor kring Sundsvall :(. Hoppas ni slipper sånt!

2009-12-28 @ 23:28:58
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: anders

ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA FRU ( gillar det ordet har du märkt det;) )

2009-12-29 @ 11:24:44

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback