Minibiljard

Idag har vi köpt ett litet litet biljardbord. Är sååå roligt! Skit samma att de är litet, de är ju iaf bättre än ingenting. Så just nu håller Anders på o söva Molly o sen ska vi spela.. =)

Idag har jag ju då jobbat.. Tiden gick sjukt snabbt, men det är ju bara bra! Nu är jag ledig onsdag o torsdag o sen jobbar jag fredag, lördag o söndag. Känns mindre roligt, men men... vet ju att tiden går fort bara man kommer dit!

Hua, vad jag fryser. Har inte tänt någon brasa idag. O vi ska inte göra det heller.. Får se om jag har mindre huvudvärk då.. O så kan jag ju ta på mig en tröja så fryser jag säkert mindre, behöver ju inte sitta i linne liksom.

Nehe, orkar inte skriva mer just nu..

Natti natti
Mina tankar i ord

Kommentarer
Postat av: emma

vi jobbar ju på fredag :)

2009-12-29 @ 21:54:01
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback