ny design..

Ja, jag håller på o fixa lite med bloggen som ni kanske ser... Är långt ifrån nöjd än, men det kommer väl. Har ju inte hur mycke tid som helst o sitta med det, men den här veckan borde jag hinna lite. När Anders jobbar natt o Molly sover så har jag ju tid för mig själv. O detta tycker jag ju är roligt o man lär sig saker hela tiden så då kan jag tänka mig o lägga den tiden jag har på det här.. Ja, tv´n står ju på samtidigt som jag grejjar så det kanske är därför det går sakta framåt.. Hehe.. Men vad gör det?

Just nu är fisan på dagis.. Ska hämta hem henne alldeles straxt. Sen blir de lunch... blir rester idag. Blev så mycke kvar att köttfärspajen jag gjorde igår till middag så de får de bli till lunch.
Efter lunch tror jag att vi ska ta oss en långpromenad! Känns som de behövs!! Komma ut o få lite frisk luft.. Kanske kan lura med mig maken till skogen till o med.. =)

Har även suttit o budgeterat lite inför jul... Längtar o få börja pynta här hemma.. *mys*

Nej, dags o hämta lillan.. tror jag ska köra in o då vill jag inte ha någon stress på mig.. Bättre o åka i tid!

Ha en bra dag, så återkommer jag nog ikväll..
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback