det blir bara värre framåt natten....

Har haft ännu en jobbig natt... Molly har åkt på min förkylning, så hon sover ju inte speciellt bra lilla pluttan.. Men, men.. bara att se glad ut.. Hon har även lite feber, men tror att det är pga förkylningen. Så jag hoppas verkligen inte att det blir något värre av det.. hon ska ju sova hos sin mormor på lördag ju... =)
Just nu springer hon omkring i sin gåstol med nappen i munnen o ett mariekex i ena handen o skrattar som bara den... Min lilla skrutta...
Ska snart försöka ta tag i tvätten som ligger kvar i säckarna sen jag tvättade igår.. Men det är inte lätt att hitta inspiration till att ta tag i saker när man är så trött att man känner sig som en zombie.....

Fasen, vad jobbigt det blev nu... jag kom precis på vad jag skulle gett Anders i present.. Den perfekta presenten.. Men det finns inte en chans att jag hinner fixa det till lördag... *grrr* Fasen att jag skulle komma på det nu!!!!

Ja, ja... Han fyller ju nästa år också.. haha

Ha en bra dag!
Mina tankar i ord

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?
Glöm mig inte!

E-postadress (bara för mina ögon)

Nån blogg jag kan kolla in?

Vad vill du säga?

Trackback